7 Aralık 2008 Pazar

Kardeşimle Küçük Sırrımız

Size evlenmeden önce yaşadığım bir hikayemi anlatacağım. Memur bir anne ve babanın iki çocuğuyuz kardeşimle. Gündüzleri anne ve babam işte olurdu. Ben üniversite 3 ncü sınıf kardeşim ise üniversiteye yeni kayıt olmutu. Kardeşim cinselliği yeni öğreniyor ben ise azmış durumdaydım. Bir gün üniversiteden eve dönüp banyoda duş alırken erkek kardeşim eve erken dönüp nerede olduğumu sordu. Banyodayım çıkınca yemeğini hazırlarım dedim ve duşa devam ettim. Bir an gözüm anahtar deliğine takıldı kardeşim beni izliyordu. Çok tahrik olmuştum. Çocuğun gönlü olsun diye önümü kapatıp kalçalarımı göreceği şekilde ona dönüyor ancak haberim yokmuş gibi davranıyordum. Bu anlattığım rontgenleme işi sonraki zamanlarda bir kaç kez tekrarlandı. Benimde hoşuma gitmeye başlamıştı. Bir gün neden olmasın diyerek benden sonra duşa giren kardeşimi ben izlemeye karar verdim. O içeri girince hemen anahtar deliğine yanaştım ve bakmaya başladım. Tüylenmeye başlamış kırmızı kafalı sikini okşuyordu. Çok fazla büyük birşey değil ama ilk defa canlısını görüyordum. Duşun aldına girip bacak arasını sabunlayıp eliyle sikini ileri geri okşamaya başladı ve hemen boşaldı. Meniler fayanslara kadar fışkırmıştı. Çok büyük bir zevk almıştım. Kardeşim bir ara şampuanını istemek için kapıyı açınca beni yakaladı ne yapıyorsun seni anneme söylüyecem diyince sende beni izliyorsun bende söylerim dedim ve içeri gittim. Yanıma geldi abla ben hiç gerçek am görmedim çok merak ediyorum diyince bende gerçek sik görmedim ona bakıyordum dedim. Ozaman ben sana göstereyim sende bana göster kimseye birşey söylemeyelim dedi ve bornozunu açtı. Banyoda daha büyüktü diyince şimdi inik sen birde kalkınca gör dedi. Kaldırsana diyince sen okşa kalksın dedi. Utanarak elimle okşamaya başladım. Hakikaten hemen dikilmeye başladı ve yine büyüdü muhteşem birşeydi. Şimdi sıra bende sende aç diyince ben eşofmanımı biraz aşağıya çektim. Göremiyorum böyle olmaz sende tam indir dedi. Biraz utanarak indirdim. Hafif tüylü amıma bakarak sikini oğuşturuyordu. sonra bana domalsana öyle nasıl görünüyor bakayım dedi. Başta itiraz ettim fakat hoşumada gidiyordu. Hemen domaldım. Dokuna bilirmiyim dedi. Evet diyince amımın tüylerine öyle bir dokunduki boşalma durumuna geldim. Bu arada eli amımı okşarken kalçalarımın arasında bir şey hissettim. Başta parmağı sandım. Dönüp bakınca sikini götüme dayamış sanki sikmeye çalışıyordu. Bir anda kızdım kalkacaktım abla ne olur dur geliyorum dedi. Bunun üzerine durdum ve kardeşim götümün deliğine girmeden üzerine başaldı. İçine sokamamıştı ama yinede hoşumuza gitmişti. Bu konuyu ne bir daha ne yaşadık nede kimseye anlattık. Aramızda sır olarak kaldı. Arkadan ilk sevişmemizi evlenince kocamla yaşadım. Selamlar.