7 Aralık 2008 Pazar

Köyde Vurdum

mrb bn bu sitedeki hikayelerin cogunu okudum. bn 1,85 boyunda bir gencim. bn bircok kez kızı elledim ama hic sikmemistim. yani sikme fırsatım olmamıstı. nyse hikayeme geciyim. köye gitmistim köyde dayımın kızı ayse var. (isim gercek degil - salladım) uzun zamandır ona ilgim vardı ama bi türlü fırsatını bulamıyodum. ama 1-2 kez ellemistim onunda bundan haberi olmustu. yani ona olan ilgimi biliyordu. bu sefer gittigimde 1 hafta kalmayı düsünüyodum. nyse gittim hos bes oturduk aradan 1 gün gecti. köyde vakit cok cabuk gecer 2 gün gecti derken bende bi sey yok. kıza yapamıyorum bisey. sonra 6 gün oldu 1 gün sonra dönecegim geri eve. sonra dayımların üzüm bağı var. oraya gidecektik hep beraber. sonra misafir geldi dayımlar siz gidin biz misafir gidince geliriz dediler. bn dayımın kızı bide dayımın kızının yegeni vardı. adı dilek. dilek de öyle bi göt vardıkii süpper ötesi. sonra bn icimden plan yapmaya basladım. bunun birini mutlaka orda sikmeliydim. sonra bindik arabaya gittik bağa sonra öyle oturduk dolastık biraz. dilek bakıslarımı farketmis olacak araba da cantam kaldı dedi. bana gidip alalımmı dedi bnde ok dedim gittik araba 25 -30 metre ileride yolun kenarındaydı. yol dedigim öyle traktör yolu toprak bi yol. cok nadir araba gecer. sonra gittik arabayı actım arka kapıyı actı girdi iceri cantasını actı biseyler arıyodu galiba bnde bindim yanına sonra elimi bacagına koydum bnim kalp yerinden cıkacak gibi atıyo. bisey demedi yavas yavas hareket ettirmeye basladım elimi gene bisi demedi. bn iyice rahatladım elimi artık iyice gezdiriyodum bacagının üstünde diger elimide gögsüne attım oksuyodum. sonra buna hafif kalkmasını söyledim kalktı hemen altına gectim üzeerime cektim ve tam sikimin üzerine oturttum bu artık ahh ohh demeye basladı. sonra arabanın icinde olmaz dedi rahat olamıyorum dedi bnde evet bende dedim. sonra köyde yaparız tammmı dedi bnde ok dedim. indik ve bağa döndük sonra 1-2 saat bekledik gelen giden olmadı bizde köye geri döndük. dayımların evi 3 katlı dayımlar 3. katta dururdu. sonra biz 2. kata girdik 3 ümüz. dayı kızına para verdim bakkaldan kola cips al gel yeriz die. oda tmm dedi ve gitti. bakkal 2 tane var köyde biri köyün cıkısında orası uzak. digerinede gidip glmesi 15 dk sürer. onu yolladıktan sonra hemen dilek in üstüne atladım sonra öpmeye basladım oda eliyle sikimi oksamaya basladı. sonra buna hemen soyyun dedim. olmaz biri gelir dedi bnde o zaman pantolonu cıkar dedim pek istemedi ama bn keindim cıkardım sikimide cıkarıp götüne sokmaya calıstım ama girmedi. cok kücük tü götü. sonra orda mutfakdan sıvı yağ varmıs aldı geldi ve önce götüne sonra sikime sürdüm. sonra yavas yavas girmeye basladı ama aglicaktı nerdeyse gözleri doldu. sonra yavas yavas ilerlettim ve artık götüne girdim bana yavas lütfen diyodu. bnde yavas yavas sokup cıkarıodum sonra hızlandım oda zevke glmeye baslamıstı. sonra bosalacaktım ve götüne fıskırttım. sonra cıkardım sikimi götünden bn bosalmadım dedi. sonra sikimi amının üzerine getirdim olmaz bakireyim dedi bnde tmm dedim sikimi amının üzerinde sürttüm zevkden geberecekti ve böyle bosaldı. sonra toparlandı wc ye gitti. sonra bnde pantolonumu giydim ve oturmaya basladım. sonra geldi yanıma cok güzeldi dedi. bende evet dedim. ama kimseye söyleme diye yemin ettirdi bnde ok dedim. sonra elimle biraz gögüslerini oksadım. sonra dayı kızı geldi kola cips almıs sonra yedik ictik bn asagı gidiyorum diyip cıktım. sonra eve geldigimde anahtar hep kapıda durur köy yeri ne de olsa hırsız felan hic olmaz diye. sonra actım kapıyı cıktım yukarı hic ses yok. sonra dayı kızının odasına girdim baktım dayı kızı pc basında ve baktımki yarak resimlerine bakıyo. yüregim agzıma geldi. sonra hic caktırmadan bende bakmaya basladım. bi yandan bakıyo bi yandan amını oksuyodu eteginin üzerinden. sonra pişt dedim arkaya baktı hemen kapattı o siteyi snra sn ne zamandır burdasın dedi bnde baya oldu dedim. snra ya iste söyle böyle felan konusmaya basladı. bnde nie bakıyodun o resimlere dedim napim dedi bnimde ihtiyacım var dedi. bnde dedim evdekiler nerde die yoklar misafirligie gittiler dedi. bnde tmm o zaman gel ihtiyacını giderelim dedim yok olmz sen bnim halamın oglusun dedi. bnde baskasına verecegine bana ver bise olmaz dedim sonra tutup dudagona yapıstım. sonra elini sikime attı ve oksamaya basladı hemen soyundum oda soyundu ve bakireyim önden olmaz dedi. bnde ok dedim götüne sokcam dedim. sonra gene aynı sekilde yağı aldım geldim ve götüne ve yaragıma sürüp soktum götüne biraz zorladım ama dilek inkinden büyükdü bununki. sen birine mi siktirdin dedim ne bu kocaman delik dedim yok dedi siktirmedim valla dedi. iyi o zaman dedim sen dedi bu sikle cok kız sikmissindir dedi yok dedim sen ilksin dedi yalan sölüosun dedi. dilek i ne zaman unuttun dedi bn sasırıp kaldım sn nerden biliyon dedim hepsinden haberim var dedi. dilek mi daha sexi bnmi die sordu ben hala saskınlık icindeydim. sen dedim ve sokmaya basladım yavas yavas sonra bi cıglık attı bnde korktum noldu dedim yırtıldı zanneddim dedi bnde iyi dedim. sonra 3 posta attım götüne. snra sikimin üstüne oturttum götüne biraz daha pompaladım. sonra artık iyice alıstı götünün deligi de kocaman oldu. sonra sikimi yala dedim bn yalayamam dedi. sonra bak dedim amını yalamaya basladım kasıldı zevkden sonra böyle yapacaksın dedim sonra tamam dedi aldı sikimi agzına ve yalamaya basladı.bnde bosaldım agzına ve birazını yuttu birasını lavaboya tükürdü. midem bulandı dedi. sonra banyoya girdik ve birbirmizi yıkadık. sonra bi kere daha götüne soktum ve son kez yıkanıp cıktık. sonra bni her köye geldiginde sikeceksin dedi. bnde bırakmaya niyetim yok dedi. sonra dilek i de cagırır 3 ümüz yaparız dedi ok dedim. ama melek inki daha dar oldugu icin daha cok zevk aldım. sonra 1 gün sonra döndüm ve daha köy gitme fırsatım olmadı. ilk köye gidisimde ikisinide tek tek sikecegim. bidaha siktigimdekileride sikdikden sonra yazarım. kızlar istiyosanız sizide sikebilirim (: