7 Aralık 2008 Pazar

Çocukluk




bir zamanlar taaa cocuklugumuzda koy hayatinin tam gariban ve yoksul hayati yasayan koy halki bir birinden korumak
icin tarlalarina bostan eker kisa hazirlik ama simdilerde oyle degil hersey pazarimiza ayagimiza gelen bir sey ama
eskilerde oyle idi bilemiyorum sanki eskiden ya millet uyanik degildi yada TR nin ekenomisi bozuk halk kis uykusunda
simdilerde gerci ayni olay yok bu bostani beklemek icin ailenin en kucukleri bu ise talip olmasada mecburdu sadece bolge
olarak ekilen bostanlar biz kucukler tarafindan beklenir korunurdu cocukluk iste bizde kizli erkekli bir araya gelir
herkes kendi tarlasinikorumakla mukellif beklerdik ama bizler bostan beklerken aramizda oyunlar oynar bos gunumuzu
devamli oyunlarla gecirirdik bizim tarla komsularinin bekcileri 5 kiz 2 oglandik kardesim ve diger kizlar aramizda
bizden 3 yas buyuk kiz vardi ismini vermeyim bazen binmekli sobe oynar bazende aile oyunlari oynardik adini takma
olarak kullanayim emine bu bizden buyuk oldugu icin devamli bana yanasir devamli beni arkadas olarak secerdi diger
ahmet bizden kucuk oldugu icin hic bir seyden haberi olmazdi emine biz oyuna basladigimiz zaman ya o benim esim olur
yada sobe oynadigimiz zaman beni ozellikle bekler sobe yaptirir sobe yaptigi yerden itibaren sirtina bindirir sobe
yerine kadar gotururdu ama sirtindaiken defalarca beni dusurur gibi yapar benim sikimi gotune denk getirir gotune
surterek oyle yururdu benimde azda olsa aklim erdigi kadari ile sikim kalkar bende ona yaslanir zevk alirdim bir gun
dugun oyunu oynadik sira gerdege girme geldi bu ara yemeklerimiz geldi ve hep birlikde yemeklerimizi yedik ve babalarimiz
veya annelerimiz veya abilerimiz gitti bizde yine gece yanliz kaldik ve oyuna devam ettik biz emine ile gerdege girer gibi
bizim yataga girdik ve emine bana haydi yatalim simdi dedi ve yattiok ama cocukluk emine bana ne derse ben ona uyuyorum
kardesim diger arkadaslar ve eminenin kardesi halil disarda kaldi halil bizim babamiz oldu iste siz daha iyi bilirsiniz
emine bana dondu hadi yatalim dedi beraber yattik hadi panmtolonunu cikar ben duydum gelin gfuvegi donlarini cikarir dedi
ve ikimizde donlarimizi cikarip yattik emine bana hadi saril dedi ve kendini bana dogru surtmeye basladi emine hadi cik
ustume sen bana yaslan dedi bende aynisini yaptim ama sikim eminenin amina degdigi zaman kendimde bir degisiklik bir haz
oldu o beni ustunde kendine bastirarak hiriltilar cikarmaya basladi bende habire surtunuyordum ( size sunu belirteyim
emine benim halamin kizi ) benimde sikim kalkik ama birseyden haberim yok derken bende o ama degmenin sicakligi ile biraz
olsun zevk duymaya basladim ve surterek bosaldim eminede bosaldi ve biz giyinip kalktik kardesimin ve eminenin
kardesinin yanina gittik daha sonra binmekli sobe oynadik yine emine benimle saklanir cok uzaga kacar gelir onumde
durur gotunu bana surter ben seni tasiyacagim ama simdi bir bakayim tasiyabilecegimmi diye bende daha sonraki gunlerde
alistim emine bana gotunu surtmeye basladiginda picamasini indirir bende picamami indirir sikimi gotune dayar oyle
surtunurdum ama bu olaylardan sonra kendi kendime 31 cekmeye basladim cunki daha once eminenin aminin sicakligi ile ilk
defa bosaldim bende devamli istemeye basladim tabiki gunler gunleri kovaladi bir gun emineye dedim surterken emine bir
defa gecireyim diye bana olmaz ben kizim sen kucuksun beni almazssin sonra kotu olur dedi bende arkadan ver bozulmaz
dedim ve kabul etti ve biz basladik emine ile arkadan iliskiye ama bir gun emine annesi hasta oldugu icin onun kucuk
kardesi haceri gonderdiler ama hacer hic birsey bilmez kucuktu sadece abisi korkmasin diye geldi biz yine oyunumuzu
oynadik yataklarimiza cekildik ve yattik ben kardesimle yatiyordum o gun yagmur yagdi gok gurultusunden kardesim bana
sarildi korkudan benim o gune kadar icimden bir sey gecmedi ama emine ile hergun yaptigimizdan kardesimin sarilmasini
sanki emine sanarak kendimden gectim bende ona sarildim osarilinca emine aklima geldi sen sirtini don ben sana sarilayim
dedim ve oda dondu bana sokuldukca sokuldu sikim tam gotunun yarigina denk geliyordu bu ara benim sikim istemesemde kalkti
gotunun arasina girmeye basladi biraz gecti ben kacsamda kardesim bana gotunu dayamaya basladi bende ona dayandim arada
kipirdar gibi yaparak sikimi gotune surtmeye basladim ben iyice kendimden gectim kardesime hadi donlarimizi cikaralim
daha iyi olur dedim oda hic itiraz etmeden hemen cikardi ve arkasini yine bana verdi ben hemen sikimi gotune dayadim ve
arada surtmeye basladim ne o bana bir sey diyor nede ben ona sadece bir soluk olarak ben surtunmeye oda bana yaslanmaya
devam ettik daha sonra ben kardesime sordum bir gecireyim istersen dedim oda hic birsey demedi konusmayinca ben yine got
deligine veya amina bilmiyorum zorladim sonra gotunu bana dogru verdi hadi gecir aga dedi bende sikimi tukrukledim gotunede
tukrugu surdum ve aramaya basladim ama bir turlu deligi bulamadim daha sonra hadi domalda gecireyim olmadi dedim ve kalkti
domaldi bende ayin isigi ile gotunun deligini bularak sikimi ayarladfim ve usul usul sokmaya basladim ben soktukca hic ses
cikmadi ve yavas yavasda olsa koune kadar girdim ve gidip gelmeye basladim cok gecmedi bosaldim ve ustune yigilip kaldim
bir sure oylece kaldim gotunden sikimi cikardim ve donlarimizi cektik sanki hic birsey olmamis gibi yagmurun sikirdisina
biz uyumus kalmisiz sabah uyandigimizda annem bize kahvaltilik getirmis bizi kaldirdi kahvaltimizi yaptik ve annem gitti
biz yine yataga girdik cunki hava soguk aksamdan yagmur yagdigi icin bu ara kardesim yataga yattigimizda yine bana sirtini
dondu ve donunu siyirdi eteginide kaldirdi ben bunlari gordum bende picamami indirdim ve sikimi gotune dayadim basladi
o bana surtmeye bende ona daha sonra dur dedim ve gotune tukruk surdum ve sikimide tukrukledim deligini bulup soktum bana
karsi iyice yuklendigi icin sikim gotune tamamen girdi ben yavas yavas ileri geri yaparak bosaldim ve boylece biraz durduk
ben sikimi gotunden cektim bana karsi donerek abi emineyibir daha sikme hergun biz ikimiz yapalim cok iyi oluyor dedi
bende olur dedim ve sarilip yattik oglene doru seslerle uyandik ve kalktim ayni gunu yasamk icin gune basladik simdilik
bu kadar yeter daha sonar size anlatirim saygilar