7 Aralık 2008 Pazar

çocukluk arkadaşım ve kardeşi tuğçe

öncelikle bu yazacağım olay hikaye değil gerçekten başımdan geçti neyse fazla uzatmadan başlayım ben 26 yaşında izmirde oturuyorum bu olay yaklaşık 1 sene önce başımdan geçti adım gökhan ve benim çocktuk arkadaşım çağdaş ve onun dünyalar güzeli lise 2 sınıfta okuyan kız kardeşi tuğçe. tuğçe yeşil gözlü 170 boylarında kumral gerçekten bir erkeğin hayal ettiği bir liseli kızdan faslasıdır. dediğim gibi çağdaşla biz çocukluktan arkadaş ve aynı zamanda komşu sayılırız çok uzak değildir evlerimiz bu yüzden birbirimize çok gelip gideriz yine böyle birgün ben çağdaşlara gittiim kapıyı aysel abla çağdaşın annesi açtı çağdaş evde değil tuğçeyide okuldan alıp gelcek dedi bende peki sonra gelirim dedim aysel abla bana benim çıkmam lazım çağdaşla tuğçedede anahtar yok sen evde onları beklermisin dedi tamam gelceklerse sorun yok beklerimde inşallah geç kalmazlar dedim aysel ablada ben her ihtimale karşı anahtarı bakala bırakcam onlar gelirken büyük bi ihtimalle bakkaldan kola cips almaya girerler zaten ama sen her ihtimale karşı evde ol kimseye güvenemiyorum bu devirde senin çocukluğunu bilirim diyince bizde evde kaldık çağdaşı cepten aradım bende haber vermek için ama teli evde unutmuştu aysel abla gideli 1 saat falan olmuştu hala gelen giden yoktu can sıkıntısından balkona çıktım bi sigara içeyim diye 6. kattaydı evleri tam sigaramı yakarken çağdşla tuğçenin geldiklerini gördüm aysel ablanın dediği gibi bakkala girip bişeyler almışlardı neyse eve geldiler bende onları korkutmak içn balkonda yerde oturmuş dalgın bi anlarını bekliyodum aklımdaki tek şey ise onları korkutmaktı tuğçe mutfağa gelmişti balkonun bi kapısıda mutfağa açılıyodu ordan gizlice tuğçey izliyodum kola doldurdu iki bardak ve içeri girdi müzik dinliyolardı bende sessizce salona doğru ilerledim kapı aralıktı konuşuyolardı tuğçe abisi çağdaşa yalvarıyordu nolur abi lütfen bak evdede kimse yok lütfennn diye bi an meraklandım azcıkdaha bekledim kapının arkasında tuğçe bi an yağa kalktı ve dinledikleri müzik eşliğinde soyunmaya başladı ben olanları kapı arasından izliyodum ve donup kalmıştım tuğçeyi o üniformalar içinde görmeye dayanamazken tuğçe üzerindekileri çok seksi bi dansla çıkarıyodu ve karşısındaki öz abisiydi sonra abisinide soymaya başladı çağdaş da tuğçede çırıl çıplak salonun ortasında öpüşmeye başladılartuğçe öperek çağdaşın sikine doğru inmeye başladı ağzına alıp deliler gibi yalıyodu ama ben hala şoktaydım çünkü azına aldığı yarak abisininkiydi çağdaş ise olduğu koltuğa oturdu yalnız çağdaşınki gerçekten çok ufaktı tuğçe hepsini köküne kadar ağzına alıyo ve hiç zorlanmıyodu ben kendime gliyodum ve benimkide gördüklerim karşısında dimdik olmuştu ve bi anda bi dünya para verip hiç bi işe yaramıcağını düşündüğüm telefonum aklıma geldi ve videoya almaya başlamıştım bu beni dahada heycanlandırmıştı tuğçe karşımda çırıl çıplak ve abisine deliler gibi sokso çekiyo ve ben bunları kaydediyodum sonra bi anda tuğçe çağdaşın tşaklarından götüne doğru kaydırdı dil darbelerini çağdaş ise bacaklarını iyice açıp bütün götünü kardeşi tuğçeye sergiliyodu tuğçe abisinin sikini eline almış sıvazlarken bi yandanda götünü yalıyodu çağdaş belliki bundan daha çok zevk alıyodu inlemeleri dahada şiddetlenmiştituğçe yalamayı bırakıp parmağını abisinin götüne sokmaya başlamıştı sonra ikinci parmağınıda soktu ve biyandan sikini sıvazlayıp bi yandanda götünü parmaklıyodu çağdaşın ve çağdaş bu şekilde patladı ve olduğu yere yığıldı tuğçe abisinin götünden çıkardı parmakları ve kendi amını parmaklamaya başladı çağdaş ise ölece yatıyodu tuğçe müziğin sesini açtı ve yine seksi seksi dans etmeye başlamıştı bende müziğin sesi açıkken evden sessizce kimseye gözükmeden gittim tabi bu iş burda kapanmadı elimde görüntüler vardı 1 hafta sonra görüntüleri tuğçenin telefona attım bunlar bende sadece bi şartla silerim bunları diye bide msj yolladım. sonra tuğçe bize geldi konuştuk abinin arkadaşları bu görrüntüleri görse veya bi şekilde ailenin eline geçse bu görüntüler ne olur tahmin edebiliyomusun dedimeh biraz tehtit gibi oldu ama sonunda tuğçe vardı tamam ne istersen yapcam dedi bende yarın bizim ev boş seni bekliyom ama okul kıyafetlerinle gelmeni istiyorum dedim ertesi gün okula gitmemiş ve bize geldi kapıyı açtığımda kalbim yerinden fırlıcak gibiydi o ise çok soğuk kanlı davranıyodu içeri geçtik hadi başlıyalım dedim ama ben abin gibi değilim dedim oda ilk önce görüntüleri sil dedi bende sonra istediğimi alamam senden dedim tuğçe lütfen sil onları diyince dayanamadım sildim elimde başka kopyası yoktu başım belaya girmesin diye sadece telde saklıyodum görüntüleri ve onlarıda silmiştim şimdi istediğin oldumu elimde başka görüntü yok korkma eğer istemessende elini kolunu sallıyarak kapıdan çekip gidebilirsin ben o görüntüleri kimseya vermem zaten çağdaş benim çocukluk arkadaşım ben sadece senin güzelliğin karşısında ne yapacağımı bilemediğim için böle bir şeye başvurdum demeden tuğçe ayağa kakıp yanıma geldi ve dudaklarıma yapıştı benim kalbim artık bunlara dayanamayıp yerinden fırlıcak gibi olmuştu çünkü görüntüleri silmiştim tuğçe kendi isteği ile kabul etmişti ve bi anda beni soymaya başladı tabi bende onusonra benim ufaklığı ağzına almaya başladı tabi abisininki gibi hepsini ağzına alamıyodu sora yere yatırdım bunu ve o bembeyaz amını yalamaya başladım deliler gibi inliyodu abim hiç böle yapmadı bana diyodu sadece bende o gazla yalamadık yerini bırakmadım göt dliği o kadar tatlıydıki doyamıyodum tuğçe çıldırmıştı beni bi anda yere yatırıp üstüme çıktı ama çok zor girdi daha ufacıktı amcığı alıştıktan sonra çılgınlar gibi zıplamaya başladı o gün kaç kere boşaldım hatırlamıyorum ama en sevdiğim ağzına boşaldığım zaman bütün menilerimi yutması beni çok etkilemişti bu olaydan sonra birkere daha birlikte olduk inşallahta hep böyle sürer.